.

העסק קובר אותך?

תן לי להראות לך איך להוריד מהראש שלך את עומס המשימות,

אלה שבא לך למות רק מלחשוב על לעשות אותן

ונפנה לך את הזמן שתוכל להתמקד בלבנות

ולהצמיח את העסק במהירות

אני עדי חן והתפקיד שלי הוא להוריד מהגב והנפש של עצמאיים כמוך

את העבודה השחורה שאתה שונא לעשות.

  

אלוהים.. כמה משימות יש לנו כבעלי עסק על הראש:

רובנו מנסים לתעדף כל הזמן, אחרי שהדברים לא בוצעו בזמן, והדדליין?
ממש מעבר לפינה, יש לך עוד מלא דברים על הראש:


לקוחות לטפל בהם בשוטף, לשלוח הצעות מחיר, להוציא חשבוניות, לבצע גבייה,
לענות למיילים, לכתוב לרשימת תפוצה, להכין חומר לרוא"ח, לעקוב אחרי התזרים
וכמובן שלכל זה מצטרף התפעול השוטף של אספקת המוצר וזה עוד לפני שהזכרנו את
'כיבויי השריפות' והבלת"מים שצצים כל יום...

נשמע מוכר?

זה לא סוד לאן זה מדרדר מכאן, נכון?

העומס מחסל את כל האנרגיות, הסטרס הורס לנו את כל הכיף מהעסק, מתחילים לפספס
חלק מההתחייבויות שלנו ומוצאים את עצמנו צריכים להתנצל מול הלקוחות כי הם
מרגישים מוזנחים.

האפקט של זה עלינו כבעלי עסקים קטנים כל כך גדול:

* סכנה ממשית לשם הטוב שלנו.

* סטרס מטורף וחוסר הנאה מהעסק.

* לא רוצים בכלל לקחת עוד לקוחות חדשים
   (כי איפה נכניס אותם בלו"ז המטורף הזה?)

ומצד שני:
חייבים את הכסף.. אי אפשר לעצור...

בקיצור:

אתה והעסק שלך בסכנה להיכנס לסחרור משימות שמאיים להרוס את השם הטוב שלך,

שואב את ההנאה שלך ולא נותן לך לישון בשקט בלילה. 

 

תאמין לי שהסיבה שאני יודעת לתאר ככה את כל זה היא כי גם הייי שם בעצמי וגם אני מכירה את זה
מקרוב מעשרות לקוחות.

המציאות הזאת לא מפתיעה, נכון? 

"שעסק גדל מהר נפתחים בורות שגדלים, צריך להוציא חשבוניות, גבייה, לשלוח דברים לרו"ח,
שירות לקוחות. זה יושב לך על הראש, מוציא את ההנאה ובא לי למות מלחשוב לעשות את זה.
היום שאני רוצה אני שולח הודעה לעוזרת אישית וזה קורה."

עידן וולר, יזם, בעלים של סוכנות פרסום
ושותף במספר חברות בארץ ובחו"ל

והקאצ' ?
שאם לא היו לך עומס של הפרעות, ברור לך שהיית מסיים הכל בקלות, 
והלקוח היה סופר מרוצה מהשירות והתוצאות ואפילו מפרגן לך, נכון?

הבעיה, שכבעלי עסק תמיד יש לנו מיליון משימות, יותר דברים לעשות ממה שניתן להספיק לבד,
זה מרדף שלא נגמר, לפעמים אפילו עד אמצע הלילה.

הסכנה הממשית, מעבר ללקוחות מאוכזבים, שהיום?

כבר היית יכול להיות עם עסק שמכניס פי 10 ממה שאתה מכניס עכשיו.

איך אני יודעת?
התשובה לשאלה תהיה השאלה: כמה זמן אתה במצב הזה...

והאמת היא שזו לא אשמתך, כמה בן אדם אחד יכול לעשות?
אני יודעת כמה זה מתסכל, ממש מו לנסוע בפול גז עם ארמברקס
מורם עד הסוף, תכלס זה ממש לדרוך במקום.. 

 
מה שמדהים פה, זה שאפילו אם יש לך כבר עובד או שניים, בלי ניהול מסודר, זה יכול רק לייצר
לך רק יותר כאוס ועומס, במקום שזה יוריד ממך, כי הרי גם הם צריכים ממך דברים..
נשמע לך מוכר?

 אבל..

וכשמכניסים עוזרת אישית PPA לעסק? 

הכל מתחיל להיראות שונה לגמרי:

Professional Personal Assistant

כי היא מפנה לך את העומס כדי שסוף סוף תוכל להתמקד

בלעשות יותר כסף. הרבה יותר.

"עד לפני שנה וחצי עשיתי את כל הפעולות בעצמי: תיאום פגישות, חיובים, תיאומי
הרצאות. העסק הלך וגדל והיה טירוף מוחלט. הצוות של עדי הוריד ממני המון
כאבי ראש ופינה לי המון זמן יקר"

אריק זאבי, 4 פעמים אלוף אירופה,  בעל מדליה אולימפית, מרצה, מאמן ג'ודו ויזם

חייבים לעשות שינוי בעסק אבל זה לא קל

זה ממש לא חייב  להיות כך, יש דרך שבה אפשר להקל עליך דרמטית, להוריד ממך את כובד המשימות, 

ולתת למישהו שאפשר לסמוך עליו שיטפל במשימות הקטנות (שצריכות לקרות), כך שהעסק יעבוד מסודר.


זה ייתן לך את הביטחון שיש לך פתאום יש ימין חזקה שרק מחכה שתעביר לה דברים להוריד ממך..

זה בדיוק כמו כמו לקחת "מזכירה" לעסק, רק שלמי יש זמן להכשיר אותה להשתמש בכל התוכנות ולסביר לה איך דברים עובדים, הרי גם ככה אין לך זמן לנשום...ועוד להתחייב לה למשכורת חודשית, למצוא לה משרד, תלוש משכורת וכו..

 

העניין הוא שיש פתרון טוב יותר, "הרבה יותר" (אם נצטט את הלקוחות שלנו), וזה

להכניס עוזרת אישית שכבר מומחית בכל המערכות, שעברה הכשרה מראש,

ולא צריך לשרוף שעות בלימוד שלה וגם היא מטפלת לך בדברים שאישיים,

כי יש לך משימות גם בחיים הפרטים.

 

והיא יכולה לשלוח גם לאישתך פרחים ליום הולדת, להזמין קניות מהסופר

או הזמנת כרטיס טיסה והזמנת מלון לחופשה.

 

לעבור ממיליון משימות, למיקוד בהגדלת העסק למיליון שקל הכנסות

וכשהזמן שלך פנוי? זה יאפשר לך לעבור מלהתעסק במיליון משימות,

להתמקד סוף סוף בהגדלת העסק שלך בלי הפרעות, שתוכל להביא

אותו למיליון שקל הכנסות בשנה. זה לא קורא תוך שנייה כמובן, אבל

בלי  שאתה עושה הכל , זה בטוח לא יקרה. NEVER.

 

אז איך מורידים ממך ממש עכשיו את עומס המשימות?

בעזרת PPA* שמורידה ממך 70% מהמשימות
 ומפנה לך זמן יקר, שהתבזבז על משימות שלא מצדיקות
את הזמן היקר שלך העסק יוכל לנסוק למעלה
(Professional Personal Assistant)

עוזרת אישית שמנהלת ומתקתק עבודה בלי צורך לנהל אותה כל שניה,
שעובדת מהמשרד בבית שלה, שתוכל לנשום סוף וסוף

ואפילו תוכל לצאת לחופשה בראש שקט שאתה יודע
שהעסק רץ חלק גם שאתה לא שם לפקח 

וכל זה? בלי לשלם למזכירה 6,000 שקל בחודש,
בלי להוציא לך תלוש שכר מחייב, רק לפי שעות.

לבקשת פרטים, מלא עכשיו את הטופס

אם אתם רוצים להוריד מהראש את המשימות שתוכלו להתפנות עכשיו לצמיחה המהירה בעסק ששנים אתם מתכננים,

זה קל ופשוט, מלאו פרטים בטופס, לחצו על כפתור האישור הצהוב, וניצור איתך קשר תוך 48 שעות לבדוק האם העסק שלך בשל להכניס עוזרת אישית PPA, כך שהעסק שלך ירוץ חלק גם שאתה לא שם

ניתן לקבל פרטים אצל נציג בטלפון 072-2992500

"אני מחלקת את החיים שלי בעסק, לפני עדי ואחרי עדי. ואני סופר
ביקורתית. כך הופכים מעצמי לבעל עסק"

יהודית אוביץ, בעל בית ספר גדול להעברת קורסים ללימוד שפות בארץ ובעולם

קצת עלי

משפט שאני הכי אוהבת לשמוע מלקוחות זה שהם מצליחים יותר, עושים יותר כסף ושמחים יותר מאז שיש להם את הצוות שלנו :)"

היי, אני עדי חן.

בת 36, נשואה ואמא ל-3 בנות, הקמתי את 'חן שירותי משרד', לפני 3 שנים, מתוך מחשבה שאין סיבה שיאלצו לבחור בין קריירה למשפחה. והיום?

לא רק מספק מקום עבודה לאמהות שניהול זה בדם שלהן, ורק ה'טופ' שעברו סינון והכשרה סופר מקצועית בשיטת PPA כדי להיות עוזרת אישית מקצועית לבעלי עסקים שרוצים לצמוח בלי להתמודד לבד עם כל המשימות המתישות בעסק.

השמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים, ומעסק קטן צמחתי להכסה חודשית של 40,000 שקל בחודש, ו-102,000 שקל. ולמה בכלל שזה יעניין אותך?

במקום שיווצר עומס משימות ותפעול, כמו שקורה בעסקים בגדילה או שרוצים אבל נתקעו בתקרת זכוכית בהכנסות, פשוט הכנסתי עוזרת אישית PPA שהכשרתי, הטמענו סיסטמים והתוצאה?

אני יכולה להגיד לך שלפני חודש יצאתי לחופשה בחו"ל לשבוע, וקיבלתי מהעוזרת אישית שלי שנכנסו שני לקוחות חדשים ונקלטו חלק, בלי שאני צריכה לדאוג לכלום, וזה מה שמספרים גם הלקוחות שלנו.

וזה אפשרי גם עבורך, כשאתה מכניס עוזרת אישית (Professional Personal Assistant)

מה ההבדל הדרמטי בין מזכירה רגילה לבין PPA
וכבר כלול בשירות שאקבל?

עוזרת אישית "בילטאין" מוכנה

PPA בניגוד למזכירה "רגילה" מכירה את כל המערכות בלי צורך להשקיע זמן להכשיר אותה. או לנהל אותה, היא שולטת ב: מיילים, גוגל דרייב, גוגל קאלנדר טפסים ועוד. 

הוצאת חשבוניות, הנהלת חשבונות וגבייה עבורך

כשאתה לוקח  PPA, אתה יכול להיות רגוע שהכל מטופל, היא מבצעת את גביית התשלום שמגיע לך בצורה שיטתית ונחושה.

מוציאה חשבוניות, ומנהלת ושומרת על סדר, ולא נופלים דברים בין הכסאות.

מעקב וטיפול בהצעות מחיר

לוודא שכל הצעות המחיר וההסכמים יצאו בזמן ללקוחות פוטנציאלים, ולא יפלו מכירות בין הכסאות בגלל שלא הגעת לזה.

עוזרת אישית וניהול יומן פגישות

PPA תיאום פגישות עם לקוחות, תזכורת לוודא הגעה לפגישה, ניהול יומן ולו"ז עבודה. כך שלא תפספס דד ליין או פגישה חשובים.

שליטה וניהול מערכות דיוור והקמת דפים

כל מה שאתה צריך זה לתת לתת לך את הטקסט והעוזרת האישית שלך (PPA) עצמאית "בשטח" ובונה עבורך את הדפים או מיילים במערכת דיוור.

טלמרקטינג

מתקשרת ללידים שנרשמו וביקשו פרטים וקביעת שיחת\פגישת ייעוץ ומכירה שמוביל למכירת אחד המוצרים או שירותים שלך.

מורידה לך מהראש את ההתעסקות במשימות סיזפיות 

כך שמפלס הסטרטס יורד, ותוכל להירגע שהעסק יכול להיות מנוהל בלעדיך, שתתפנה יותר למשפחה. הרי בנינו, בשביל מי (בעיקר) אנחנו עושים את כל זה? משפחה.

למי השירות מתאים? 

השירות תפור בשבילך, אם:

אם קלטת כבר שהזמן שלך שווה הרבה כסף ונמאס לך לשרוף

אותו על משימות אינסופיות, שלא אתה חייב לעשות

למי שרוצה עוזרת אישית שלא דורשת הכשרה ושולטת בכל התוכנות שצריך
(CRM, ניהול והוצאת חשבוניות, מערכות דיוור, אקסלים ועוד)

למי שרוצה להתפנות לעשות את מה שאוהב וטוב בו העסק

רוצה לשחרר את ה"ארמברקס", שתוקע לו את התקדמות העסק

להוריד לך מהראש לפחות 70% מהזמן והמשימות בעסק

זה לא מתאים למי ש:

מי שכל היום "מכבה שריפות" בעסק ולא בשל לסמוך 

על עוזרת אישית מומחית, שהעסק ירוץ חלק גם בלעדיו

אם יש לך הרבה זמן פנוי עסק, זה לא בשבילך

למי שאין לו שאיפה לצמיחה מהירה בעסק 

אז אם אתה מתאים ורוצים להוריד מהראש את עומס המשימות, שתוכלו  להתפנות

ולהתמקד עכשיו בהגדלת העסק ומעבר לצמיחה המהירה, זה קל ופשוט,

מלאו פרטים בטופס, לחצו על כפתור האישור האדום,

וניצור איתך קשר תוך 48 שעות לבדוק האם

העסק שלך בשל להכניס עוזרת אישית PPA:

הנה טעימה קטנה ממה שמספרים לקוחות שלנו

שתדע שאתה ביידים מצוינות:

"לפני שנתיים שרק התחלנו לעבוד, היינו בשלב מעבר מעסק קטנטן לעסק גדול,
ועדי עזרה לנו לבנות תשתית, CRM, לכל עסק שצריך סדר וארגון ולא מבין
איך עושים את זה ועובדים יותר מסודר ומייצרים שקט בעסק שלך"

נועם יאסקי, בעלי ומנכ"ל נועם יסקי ושות'
סוכנות פרסום דיגיטלי

עדי נותנת שירות מאוד מדויק לעסק. היכולת שלה לראות את העסק
ולזהות בדיוק את נקודות התורפה התפעוליות והלגוסטיות פשוט מדהימה!

בזכות היכולות האלה שלה אני מצליח סוף סוף לעבוד בראש שקט.

מנו בן הרוש, מנטור עסקי ומוביל תוכנית ה-100K ען עידן וולר

יצא לי לעבוד עם עדי חן באחת התקופות הלחוצות ביותר בחיי, אשתי רק ילדה והייתי באמצע השקת מוצר הדגל שלי (מיליונר מיינדסט). היה עומס ענק על המערכת, פניות של מאות מיילים ביום, ניהול צוות מכירות ועוד שלל משימות לא פשוטות.

למזלי עדי הייתה שם, כיבתה את כל השריפות, הגדילה ראש ועבדה מסביב לשעון,
מה שגרם לכך שההשקה עברה בהצלחה אדירה ויצרה הכנסות של מאות אלפי שקלים בפרק זמן של פחות מחודש. עדי - תודה ענקית לך על העזרה בהשקת ה"מיליונר מיינדסט", עשית עבודה מדהימה שהזניקה את החברה שלנו לגבהים חדשים - ממליץ לכולם לעבוד עם עדי, זה ישתלם לכם BIG TIME.

מיכאל גורביץ', מנטור עסקי ומייסד תכנית ה"מיליונר מיינדסט"

עבורי שרותי המשרד שעדי חן מציעה הם הדבר הנכון והמתאים ביותר, במיוחד לבעלי עסקים שרוצים להתפתח ולצמוח. מהרגע שהחלטתי שאני מעוניין בעזרה של שירותי משרד - עדי הריצה את כל מה שצריך באפס זמן עם הכלים המתקדמים ביותר שיש. כל אתגר שהיה בדרך מיד נפתר ובצורה הטובה ביותר. השירות נעים ומקצועי ומוצע בצורה הטובה ביותר. ממליץ בחום.

אלון קוטב -מאמן עסקי TUT GLOBAL

זה אולי ישמע מוגזם אבל כל מילה כאן היא נכונה. אני לא יכול לדמיין את החיים שלי ואת העסק שלי בלי השירות שעדי מציעה. לקח לה ולבנות המוכשרות שלה בדיוק 48 שעות להבין מה אנחנו צריכים ומאותו הרגע נהיה אצלנו בעסק דבר אחד: ש - ק - ט. פשוט שקט.

אני אפילו לא רב עם אף לקוח על גבייה, פתאום כל הלו"ז מתוקתק ואני לא מבזבז את הזמן שלי בהזזת פגישות, אני יודע שיש מישהו שדואג להזכיר לי את כל הדברים שתמיד, אבל תמיד נפלו בין הכיסאות. והכי חשוב - כשאני רוצה להתפנק במסעדה, אפילו לזה יש מי שדואג לי... תודה!

אסף סידס ושרה אמדו, בעלים "leave a mark"

אחלה של שירות - עם אמינות, אכפתיות ומקצועיות. כמו שצריך!
עסקים קטנים רבים מחזיקים מזכירות באופן עצמית שמעלה ללא צורך את ההוצאות החודשיות שלהם.

עדי מציעה חלופה זולה ומקצועית יותר, שללא ספק הולמת את עולם העסקים המודרני הרבה יותר. ממליצה מאוד.

תמי יערי - מנטורית ייחודית להצלחה בחיים ובעסקים

אנחנו עובדים עם "חן שירותי משרד" למעלה משנתיים. בזכותם אנו יכולים להתעסק בניהול החברה ולדאוג לדברים החשובים באמת.

השירות שאנחנו מקבלים איכותי ביותר, העבודה עם כל הצוות של עדי נעימה מאוד ונותנת מענה זמין ומהיר.

אנחנו רואים בצוות "חן שירותי משרד" חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה :)

נועם יסקי, בעלים EIS - מקצוענים ב-GOOGLE ADWORDS

ברצוני להוקיר ולהמליץ על המקצועיות והידע הרחב בנושא מערכות CRM ועל עדי חן, והצוות שלה. על שינוי המהפכני שהן עושות מאחורי הקלעים אצלי בעסק 'במאסטר ביזנס'

ארז כלב, מאסטר ביזנס

מה הצעד הבא?

אם אתה רוצה להוריד מהראש את המשימות שתוכל להתפנות עכשיו לצמיחה המהירה בעסק ששנים אתה מתכנן,

זה קל ופשוט, מלא פרטים בטופס, לחץ על כפתור האישור הצהוב, וניצור איתך קשר תוך 48 שעות לבדוק האם העסק שלך בשל להכניס עוזרת אישית PPA, כך שהעסק שלך ירוץ חלק, כמו אצל לקוחות שלנו, גם שאתה לא שם

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.